کسب بیت کوین رایگان

استخراج بیت کوین رایگان با بازی کردن

کسب بیت کوین رایگان

استخراج بیت کوین رایگان با بازی کردن

در تجارت ما همه برنده هستند، شما با استفاده از یک متود ساده و کارآزموده شده می توانید درآمد داشته باشید و یا محصولات خود را به نمایش بگذارید.

مهمتر از همه اینکه ما با ادغام چندین روش در دنیای بزرگ تبلیغات اینترنتی ، این موسسه را بنا کرده ایم و با استفاده از مجهزترین وسایل و امکانات آمده ایم تا جایگاه خود را در این تجارت بدست آوریم. پس با خیال راحت به ما به پیوندید، ما آمده ایم تا با شما رشد کنیم.

مافقط معتبرترین سایت های کلیکی را به شما معرفی کرده ایم سایت های زیادی هستن که سود بالاتری می دهند که اکثرا توی چندماه اسکم شده وکلاهبرداری کرده اند.این سایت های ذکر شده هم تا الان سابقه خوبی را دارا می باشند خود ما هم با این سایت ها کار میکنیم وهیچ گونه تعهدی درقبال این سایت ها نداریم.
این سایت برای شما چند تا بازی قرار داده(نسبتا ساده)با انجام بازی ها شما قدرت استخراج خودتون رو افزایش میدهید وسه تا ارز داره که شما میتونید هر کدام از اونارا که خواستید استخراج کنید
دانه بامبو 4 سال زیر خاک می ماند و رشدش دیده نمی شود اما در سال پنجم، 25 متر رشد می کند.
کمی صبور باشیم، موفقیت یک شبه به دست نمی آید

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سوختن قدرت ماینرهام

يكشنبه, ۵ آذر ۱۴۰۲، ۰۹:۰۲ ق.ظ

سلام دوستای عزیزم

 

میخوام ماجرای ماینر هام رو واستون بگم که چطور از قدرت 40 هزار ph اومدم روی صفر0

 

داستان از اینجا شروع شد که با چند عدد RLT یا همون رولت تصمیم گرفتم برم قسمت LOOT BAKS ،لوت باکس یا جعبه شانس رول بزنم

 

اولین جعبه که باز شد با 5 عدد رولت 15 تا رولت گیرم اومد دومی 20 تا و سومی 1   جعبه چهاروم رو باز کردم 50 تا داد و همین طور

 

جعبه شانس باز کردم و قدرتم رو افزایش دادم شانس خوبی بود

 

اما اینجا شروع داستان بود و من نمیدونستم تو چه اشتباهی افتادم

 

اینجاست که طمع شروع شد گفتم همه ماینر هامو بفروشم و تبدیل به RLT کنم و هی جعبه شانس باز کنم

 

همه ماینر هامو تو فروشگاه در ارض یه ساعت فروختم زیر قیمت یعنی جوری فروختم که سریع به فروش بره و رفت

 

نزدیک به 2500 تا RLT  داشتم جعبه های شانس رو شروع کردم نزدیک به 3 ساعت توی لوت باکس بودم  جعبه های شانس

 

3،5،7،10،12،25،و،70،120،50 تایی برای باز کردن موجود بود

 

شروع به باز کردن جعبه ها کردم اولین قدم ضرر دومی هم همین طور ضرر همش ضرر پشت سر ضرر اگر 5 رولت بدادم جعبه 1 رولتی

 

باز میشد جعبه 10 تایی باز کردم 2 رولت بهم داد 25 تایی گاهی خود 25 تا یا 5 تا میداد به 2100 باقی مانده رولتم بود 400 تا ضرر

 

کردم جعبه های 5 تایی رو مرتب باز میکردم یه رنگ زرد 50 تایی میداد من مرتب میخواستم بالاترین رولت رو ببرم

 

اما سایت نهایت 50 تا رولت میداد توطی این سه ساعت دو تا جعبه 100 تایی زرد هم بهم داد اما ضرر من نزدیک به 1000 تا رولت

 

شده بود تصمیم گرفتم جعبه 12یا 30 تایی باز کنم که سقف جعبه 12 ،2500هزار رولت  و جعبه 30تایی  6000 هزار  رولتی بود

 

گفتم اگر بتونم یه یه دونه هم برنده بشم میفتم تو سود شروع کردم به باز کردن جعبه های 12 با 30 رولتی  چند تای اول رو 200 تایی

 

سود کردم اما سریعا به ضرر تبدیل شد جعبه های بعد 10 یا 15 تا میداد و بعضی جعبه ها 5 تا رولت که بدجور تو ضرر بودم

 

موجودی من که کمتر از 1000 رولت شده بود واقعا حس خیلی بدی بود گفتم جبران میشه تصمیم به جعبه های 120 رولتی و 70 رولتی گرفتم که تا 25000 هزار رولت میداد اما با باز کردن چند عدد جعبه

موجوی به کمتر از 300 رولت رسید و 300 تا هم که چیزی نبود تصمیم به باز کردن جعبه های 3 با 5 رولتی کردم اما هیچ جعبه ایی  جایزه کامل و رولت  نمی داد جعبه های زرد رنگ نهایت 50 رولت میداد در بهترین حالت اما زحمت چندین ساله من با لوت باکس بر باد رفت و هیچ سودی در لوت باکس ندیدم و 40 هزار ph که ماهیانه حدود 0.055 bnb استخراج می نمود بر باد رفت

توصیه میکنم به هیچ وجه وارد ثقسمت لوت باکس نشوید اوایل جعبه های خوب و جایزه های عالی باز میشود اما رفته رفته  هوش مصنویی سایت شما را در دام طمع می اندازد و تمام دارایی شما را از شما میگیرد

آموزش ثبت نام در سایت

 

آموزش ثبت نام 2 توضیحات کامل تر

 

فیلم آموزشی را در آپارت تماشا کنید

 

اثبات برداشتی های خودم

 

  • بهترین ومعتبر ترین سایت های استخراج ارز دیجیتال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">